Saturday, July 26, 2008

GB & Krew PKBP


Pertama kali GB SKAL yang baru Y.Brs En. Azmi bin Yaakob mempengerusikan Mesyuarat Kali ke-2 JK PKBP SKAL. Antara perbincangan lebih berkisar bagaimana untuk menceriakan lagi kelas PKBP yang diberi penjenamaan baru iaitu "Seri Mutiara". Penjenamaan ini selaras dengan saranan yang dibuat oleh Ketua Sektor Unit PS & PK JPNT yang baru iaitu Tuan Haji Ngah bin Bidin.
GB kelihatan bersemangat dan penuh kooperatif dalam memastikan kelas PKBP yang akan dikenali sebagai Kelas Seri Mutiara. Beberapa idea yang menarik telah diutarakan dalam mesyuarat tersebut.

Walaupun dengan fasiliti yang terhad, diharapkan kelas ini akan menampakkan progress yang lebih kondusif dan interaktif. Sekarang inipun fenomena itu mula terserlah setelah sistem LCD dipasang hujung minggu lepas. Kelas ini sedang menanti jawapan daripada pejabat ADUN Kota Putera untuk menerima derma TV 29" dan DVD sebagaimana yang dijanjikan secara lisan melalui Pegawai Khas YB. Surat telahpun dihantar ke Pejabat YB Tuan Haji Pehimi untuk pengesahan.

Staff Seri Mutiara terpaksa mengerahkan segala upaya yang ada bagi memastikan hasrat murni untuk menceriakan kelas ini akan dapat dilaksanakan dengan baik.

Tentunya Penyelia yang sedang bercuti bersalin akan terkejut melihat perubahan yang sedang berlaku apabila beliau kembali bertugas semula pada awal Ogos ini.

No comments: